I Wanna Be Your Dog

Japp, skola var det igen efter ett chill sommarlov. Men hann dock inte göra nån nytta av tiden.

Först skolan från 13:00 till ca. 14:00, vi fick våran nya scheman och shiz, sen efter det var det bye bye!
Sen drog jag till busshållplatsen men så pallade jag inte dra med 1:an för att den var fullpackad. Då kom Robert förbi där och bestämde vi oss för att dra och chilla. Så gick/cyklade/skejtade vi från stan till Örnäset. Vi drog en sväng på Coop så handlade vi ett par Franks så drog vi till kyrkmuren och chillade. Så ringde vi dit Billy så kom han och chillade med oss. Så kom hojar-Teddy förbi en snabbis så tog Robert och hängde hans BMX i ett trä så var Teddy damp :D

Sen efter att Matte hade jobbat så kom han dit med Mitsubishin så chillade vi lite och drog lite parkour. Sen skulle Matte typ dra och käka och sen dra på träning så hänkade Billy och Robert med honom så drog jag hem. Gick hem från Örnäset, så kort bit så, lite motion på köpet också ;D Så nötte jag The Stooges - I Wanna Be Your Dog typ hela vägen hem. Sen nu är jag hemma.


Kommentarer
Postat av: patrask

men buppiduu, chillad dag åre

2008-09-16 @ 10:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0