Naaajs

Jepp, bloggen igen och som vanligtvis har jag inte nåt vettigt att skriva, men vill ändå skriva :D Jag sitter just nu och kollar på That '70s show. Sitter och tankar Metallicas film "Some Kind Of Monster" och Children Of Bodoms konsertfilm "Chaos Ridden Years". Och sen så tankar jag också ner lite grejer från årets X-Games.

Oh, snart är det slut med sommarjobbet. Blir att åka "can skating" och filma med Nicke. Med "can skating" menar jag att jag lägger mina powerking-burkar efter marken i en linje, sen lägger jag Nickes skateboard utan truckar på burkarna, sen bara kuta på och glida :D

Fan vad less jag blir i That '70s show på Red, allt han säger har nåt att göra med "my foot in your ass", jag fattar, du har babblat i 6 säsonger om att penentrera rövar med din fot!

//Granka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0