FAFWAF

Igår var fan chill. Var först med farsan och drog runt och letade efter ett stativ för att jag har bland annat önskat mig det för julklapp. Efter det så drog jag på Game och köpte Microsoft Points, mest för att kunna köpa nya låtar till Rock Band.

Jag köpte följande låtar:
Iron Maiden - The Number Of The Beast
Children Of Bodom - Are You Dead Yet
Yngwie J. Malmsteen´s Rising Force - Caprici Di Diablo
Metallica - Ride The Lightning
Avenged Sevenfold - Afterlife

Har för mig att det var alla.

Idag har jag chillat, redigerat lite på filmen sen nu lyssnar jag på Children Of Bodoms liveskiva Chaos Ridden Years (Stockholm Knockout Live).

Herrå, barn och pedofiler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0