Staring At The Sun

Jo, kom nyss från jobbet. Mest bara chillat idag, vi sände radio idag, det var ett fiasko, typ 10 minuters program, ouch! Vi hade inte planerat så hårt. Men äh, ingen lyssnar på turistradion så :D

Sitter iallafall nu och latar mig framför datorn, lyssnar nu på TV On The Radio - Staring At The Sun från New World Disorder 8-soundtracket, det är en cykelfilm för er som inte vet. Såg den igår, dom är så sjuka!

Oh nice, Slipknot och Children Of Bodom kommer till Hovet, Stockholm i november, skulle vara kul att dra och se dom, men jag vet inte om jag är redo att bränna en tusing för det, jag är så himla snål, vill istället ha pengar till en ny videokamera eller bara nånting att uppdatera utrustningen med. Måste iallafall snart fan köpa ett stativ.

Vettefan vad jag ska göra idag, kanske dra ut och chilla med gubbsen då det är nice väder.

Shit, måste ut och cykla nån dag, har inte gjort det på aslänge :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0