That Smell

Åååååh, längtan efter sommaren är maximal nu. Bara självaste känslan av sommaren längtar jag efter. Då man vaknar så ser man genom persienerna (stavning) att solen glassar så man slänger på sig kläder och drar ut.

Måste fan börja satsa nu och fixa körkortet så jag har det på sommaren, vill kunna dra på sommaren på Alko och sen för hela friheten med att ha körkort. Sen en annan anledning, för att slippa ha en dryg farsa i sätet bredvid en. Skulle vara kul att dra under lovet iväg till stugan i Finland med några av grabbarna och vara där nåt tag och supa och chilla ute i vischan.

Aja, ska väl ringa jävla Microsoft imorgon och reda ut min Xbox 360-situation så jag kan skicka in skiten på reparation så jag kan lira igen, saknar det lite grann faktiskt.

Dagens låt:
Lynyrd Skynyrd - That Smell

Ok, nu blir det att glo lite på TV sen lägga sig för mig.

Kommentarer
Postat av: * K Y S S A R

Fyfanvad jag längtar till sommaren nu, det är helt sjukt. Och just det där med persiennerna och solen på morgonen!!!! <3

2009-04-26 @ 13:16:08
URL: http://kyssar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0