Andra försöket

Nu i måndags (igår) så startade mitt andra försök för att sluta röka. Förra gången så var jag 3 månader borta från cigg och 2 månader borta från snus. Men sen tog suget över när man var ute och andfådd i backen.

Nu ska jag iallafall fortsätta med snusandet. Sen kanske, kanske... när man har varit borta från cigg ett jäkla tag så slutar man snusa.

Går iallafall hittills helt bra, inget sug eller inget. Men så var det också förra gången jag försökte lägga av, då kom suget efter cigg som fan efter 3 månader.

Hoppas jag klarar det nu, vill kunna få en bra hälsa och inte flåsa som fan då man cyklar från Hertsön till Örnäset.

Dagens låt:


The Divine Comedy - To Die A Virgin
Finns även på Spotify

Kommentarer
Postat av: Anonym

håller tummarna! ;P



tack för tipse ska tänka på det, dock har jag inget stativ ännu, så de kan ju dels bero på mig själv också att dem inte blir helt skarpa ^^

2009-09-02 @ 10:34:51
URL: http://fruktbajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0