Längtar

Damn vad jag längtar efter vintern. Tänk bara vad skönt med snö! Och kom inte och gnäll att man blir blöt, vi bor fan i Norrbotten.


Bilden föreställer inte mig eller nån av mina kompisar. Tog bara den för att den är clean.

Anledningar varför jag längtar efter vintern:
Åka Snowskate.
Funderar på att börja åka snowboard.
Snön, då kan man dampa ur och klättra upp i ett träd och hoppa ner i snön.

Dåligt att mina närmaste vänner typ aldrig pallar dra ut på vintern. Men jag har ju lärt känna Simon nu under sommaren och han åker snowboard och snowskate, plus att han bor också på Hertsön så då har jag nån att vara ute med i vinter. Sen så har jag och Robert planerat några sessions för vintern, så förhoppningsvis blir vintern bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0