Taggad

Taggad som satan för nästa helg. Matte (eller Mitsubishi-Matte som vi kallar honom) fyller 20 på lördag så har han fixat nån fest. Sen så kommer familjen hem "imorgon" och farsan har köpt en platta Koff åt mig, så det är jag också taggad för, drack mina 2 sista Koff "idag".

Så fyller min syrra år också på lördag, but I don´t give a shit about that. 13 år, när hon fyller 18 kan man fira. Sjukt det kommer att kännas då, jag kommer vara 23 då. Enda födelsedagarna som är värda att fira är 18 och 20.

Ändå ganska coolt att 3 st som jag känner fyller år nästa vecka. Matte, min syrra och Evelina. Sen så fyller jag år den 11:e oktober, men det är bara 19, så det spelar ingen roll. Förhoppningsvis så får man lite cash av mormor i år också, måste ha för jag ska beställa ny snowskate nån gång i oktober.

Men nu ska jag fortsätta se denna jäkla film så jag sen kan gå och lägga mig, hej dååååååååååå!

By the way, ifall någon erbjuder er att se "Dance Flick", se den INTE! All I gotta say...

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah härligt så du kommer finnas på plats också! :P

2009-09-20 @ 15:19:00
URL: http://fruktbajs.blogg.se/
Postat av: evvigirl

woho!

PLATTA KOFF? åhhhh :((((



ja, IMORGON fyller jag år ;)

2009-09-23 @ 06:45:38
URL: http://fialster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0