500 Days Of Summer


"Tom, en pessimist och hopplös romantiker, blir förkrossad när hans flickvän Summer gör slut. För att förstå vad som gick fel tänker han tillbaka till olika perioder under deras 500 dagar tillsammans men slutsatsen blir inte alls den han väntat sig."

Skitskön film om uppåt och nedåt punkterna i förhållandet mellan Tom och Summer, spelade av Joseph Gordon-Levitt (3rd Rock from the Sun) och Zooey Deschanel (The Happening, Yes Man). Fan vad Zooey är söt alltså, måste bara säga det.

Jag tyckte iallafall att filmen var jäkligt skön, t.ex. då man först såg Tom och Summer i någon glad situation så bytte dom mitt i till Tom ensam och deppad i samma situation.

Den var inte speciellt lång (ca. 90 min), så man orkade hänga med i filmen utan problem. Men jag ger filmen 4 av 5.


Kommentarer
Postat av: angelicato

Tycker den är härlig :)

2010-04-13 @ 04:03:27
URL: http://angelicato.se
Postat av: Sami

Jo, härlig som fan

2010-04-19 @ 13:45:17
URL: http://granka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0