Luffare

SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD


Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel?: Jo, och börjar bli trött på det :D
2. Är du lycklig?: Jaa, det är jag väl.
3. Är du uttråkad?: Nej.
4. Är du ledsen?: Nej.
5. Är du italienare?: Nope.
6. Är du cool?: Cool, haha. Nej. Jag är AWESOME! :D
7. Är du från Irland?: Nope.
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: Dom har aldrig varit gifta, men dom är fortfarande tillsammans.

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Vissa kanske upplever sådant, jag har inte gjort det.
2. Har du någon gång blivit sårad?: Jo, någon gång.
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?: Jo.
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: Jo.
Har du haft en hemlig beundrare?: Tror inte det :D
7. Är du kär?: Lite.
8. Vill du gifta dej när du blir stor?: Vet inte, man behöver inte gifta sig för att visa att man älskar varandra.

10 TVÅ ALTERNATIV
1. Bilddagboken eller lunar?: BDB.
2. Hår eller ögon?: Hår, I guess.
3. Katter eller hundar?: Hundar.
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Everyone´s my friend :D
6. Coca-Cola eller Pepsi?: Pepsi, don´t hate on me!
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll? Utekväll.
8. Pengar eller lycka?: Pengar, behöver det really bad.
9. Dag eller natt?: Dag.
10. Msn eller mobil?: MSN.

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?: Nope.
2. Brutit ett ben?: Nä, men foten har jag brutit.
3. Gjort nåt du ångrar?: Nä, faktiskt inte.
4. Hoppat Bungee Jump?: Nä, men vill testa.
5. Ljugit för någon du tycker om?: Vet inte.
6. Ätit en hel tårta?: Ingen aning, du.
7. Gjort bort dig offentligt?: Har hänt ett par gånger.
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: Har aldrig varit ihop med någon så :D
9. Gråtit när ett husdjur dog?: Har aldrig haft ett.
10. Velat försvinna?: Försvinna från jorden och livet eller bara från typ denna stad?

SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde: Wille.
2. Telefonsamtalet du fick: Wille.
3. Personen du var med: Där försvann mitt minne.
4. Roligaste grejen som hänt: Min nya skateboard som jag köpte idag :D
5. Personen du smsade: Simon.
7. Du skrev till på myspace: Säkert 1st Liberation.
8. Du kommenterade: Säkert något YouTube-klipp.
9. Du tillbringade natten med: Hmmm...
10. Du kramade: Jag kommer ihåg att jag kramade någon antingen idag eller igår, men kommer inte ihåg vem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0