Flytthjälp

Min dag idag var lite annorlunda i jämförelse med hur dom vanligtvis är. Vid kanske 14-15 tiden hörde jag ett pling vid dörren och gick och kollade. Där stod Niko med sin hund, han sa att han ville ha hjälp med sin flytt till Bergviken. Så pass schyst som jag är (azzå daaah) så ställde jag upp. Vi bar ut ett tv-bord och nån byrå till ett släp och drog jävlarna till hans nya lägenhet, bar in jävlarna. Sen fick jag en reward av honom, en bärs. Sen drog vi runt i hans källare och letade efter hans förvaringsrum. Vi drog ner byrån till förvaringsrummet, det var ett helvete. Byrån var gigantisk och vi fick dra in den genom en skitliten dörr vars hallen också var skitsmal.

Då var vi klara med hela flyttgrejen, då fick jag min andra reward: en juniorburgare och milkshake på Max. Helvete vad man blir mätt på milkshaken!

Men jaja, det var iallafall en fin lägenhet han hade. Blir väl att dra nån runda där nån gång och supa med honom :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0