I´m a geek, I know.



Jag förväntade mig att få mitt Skate 3 idag, men icke sa Nicke. Så jag får det imorgon, men problemet är att jag ska till stugan i Finland imorgon och kommer hem på söndag. Ok, jag kanske låter som någon ultrageek just nu. Men jag har väntat på spelet i lite mer än 1,5 år. Ifall ni hade väntat på t.ex. en film i ett och ett halvt år, nog hade ni velat se den på direkten ni fick hem den, eller hur?

- Men Grank, varför tar du inte med spelet?
Bra fråga, min familj är väldigt sträng om hur det ska vara i stugan. Vi har knappt någon teknologi i stugan. Vi har en TV, fast den har typ bara 3 kanaler. Så ett Xbox i stugan är ett stort nej i min familj.

Aja, får väl sitta och dra ner på suget på något sätt i stugan. Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0