Rovaniemi + 20 snart

Yaaay, ska till Rovaniemi i helg och hälsa på lilla mommo. Vilket i andra ord betyder: shitload of money and candy :D Nä men, även fast folk skulle tro att jag bara vill dra dit för att få pengar så är det ändå roligt att träffa henne. Utanför min familj är det bara min mormor och min farfar jag har någon kontakt med, vet inte varför. Kanske har något att göra med att min farsa hatar nästan varenda syskon han har och han har typ 6-7 syskon. Enda syskonet han kommer överens med är hans bror Esa. Holy shit, fan vad snabbt jag hamnade off-topic.

Jaja, inom cirka 3 veckor fyller jag 20, yeeeeeaaaah! Fira ska man väl? Med lite gammal hederlig fylla :D

Ska tanka nu senaste avsnittet av Sons Of Anarchy och njuta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0