Solsken och 12 minusgrader

Efter en krogkväll med John, Dennis och Patte i lördags så fick John en idé att vi skulle ta in på hotell över natten. Han sa att han och Dennis skulle pröjsa för det så jag och Patte var på. Först checkade vi in, kollade in rummet, sen drog vi och handlade lite grejer på Statoil.

När vi kom tillbaka till hotellet så var Dennis taggad på att fortsätta festa, vi andra 3 var typ lite trötta medans vi satt och käkade våran "kvällsmat", chips.



Sen efter ett tag av käkande och lite babblande så tog vi och lade oss. Dennis och John fick dubbelsängen eftersom dom pröjsade för rummet. Patte fick ligga som hund, efter bredden på sängen vid Dennis och Johns fötter. Jag låg på golvet med täcke och kudde, ingenting att klaga över precis.

Vet inte vad det var, men jag kunde verkligen inte somna. Kanske har något att göra med Dennis höga snarkande :D Men vid 05:50 bestämde jag mig för att dra. Så jag klädde på mig och drog från hotellet. Solsken och 12 minusgrader utomhus. Jag tog och gick hem eftersom jag är för snål för taxi.



Det var förrän när jag kom in i Hertsön då kylan gjorde någon effekt på mig. Jag frös som fan om mina ben, men jag har varit med om värre. Sen så väntade en säng hemma så då gled man ner i den.

Jaja, iväg mot Lernia snart för någon jobbcoach-grej, inte taggad alls för att börja på Lernia igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0