Kexbox


Beställde ett nytt Xbox 360 idag eftersom jag är less på min 3 år gamla som har världens mest fuckade fläktar som inte fungerar bra som gör att Xboxet överhettar och kraschar efter typ 15-20 minuters speltid. Sen skriker Xboxet och är högljutt som fan. Min vän Patte har ett sådant här Slim som jag har beställt och den är väldigt tyst och den har fan 230 gb större hårddisk än vad jag har nu, och på min nuvarande är det fullsmockat längesedan så blir nice med mer utrymme.

Aja, nu är det bara detta väntande. Hoppas inte posten är så fucked som dom vanligtvis är i december varenda år. Nog för att dom säkert kommer vara det, men man får ju alltid hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0