Working boy


Så här pigg var man när man vaknade 5:00 idag för att jobba. Värsta är att det ser ut som att jag gråter eller något, men var bara trött och smått otaggad. Men pengar kommer ju sitta fint senare, japp japp!


JobbargrabbN.

Jobbar iallafall som semestervikariat för ISS ute på Aurorum på Porsön. Hade praktik där två veckor förra månaden och jobbade nu denna dag med morsan där och imorgon också, hon ser till att jag inte glömt bort allt. Nästa vecka så börjar morsans semester och jag jobbar där helt själv.
Lite nervös och sånt över det, att jag kommer fucka upp på något sätt där och att jag inte kommer ha morsan att hänga på. Men jag tackade ja till jobbet, så det är bara att manna upp och bara få det att funka. Kommer säkert gå helt bra, bara jag som övertänker varenda detalj och grej.

På tal om inget, har gått ner 4 kg på 3 veckor nu. Träning och någorlunda koll på vad jag äter ;D Denna gång så kommer det hålla, det vet jag med 100% säkerhet. Har viljestyrkan och folk som inspirerar mig och håller mig något på plats, även fast dom kanske inte ens vet om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0