You know

Känns som att saker börjar glida på plats, som att jag nu helt kan acceptera, sikta framåt och satsa på framtiden och inte plåga mig över saker i det förflutna. Saker är som dem är och livet är för kort för att må illa över onödiga saker. Jag såg fel på saker och är nu halvt tacksam att det gick så, för nu ser jag vad jag inte förr sett.

Har bra folk i mitt liv som kan hjälpa mig med hårda saker och som jag kan snacka med utan att känna mig dömd, vilket jag förr hade svårt med. Jag har utvecklats väldigt mycket under dessa senaste månader och kan vara mer sann mot mig själv och andra nuförtiden.

Tack iallafall att ni finns där och speciellt du, ja du! "You know who you are" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0