Get Yourself Together

Okej, en skum grej. Var ett tag sedan ute och promenerade, lyssnade på podcast, gick runt och mådde hyfsat bra. Helt energifylld och okej. Hann vandra cirka 1 och en halv timma och sen får jag ett samtal av farsan att han behöver hjälp med att hämta en fåtölj. Så han hämtar upp mig. Vi hämtar fåtöljen och mitt i när vi är på väg hem så blir jag otroooligt trött och bara vill slockna. Och sen nu när vi har kommit hem, så fort jag klev in i huset så fick jag ett sorts tryck i magen. Känns som att jag vill spy, helt skumt.
 
Så slänger i mig just nu en blodgrape, lite vatten och tankar in en ny podcast i mobilen sen drar jag ut och vandrar igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0