11/3

Hemkommen från MiROi, varit där och på stan sedan 9:00. Verkar inte behöva göra så mycket där nu eftersom jag var inskriven där för 6 månader ungefär ett år sedan, så dom ser ingen idé i att jag ska upprepa allt jag redan har gjort. Så det kommer säkert bli finemang.

Jag satt mest och chillade där vid datorn, kollade runt på lediga jobb, glodde runt på White Whine och mer strunt. Fick även umgänge av Emmelie, så vi satt där och hängde en stund och sen for runt på stan. Väldigt väldigt trevligt, må jag säga. Underbart att få umgås med den goa tjejen :)

Och nu ska jag försöka hinna se nya The Walking Dead-avsnittet före jag ska ut och filma med Robin!


Ja just det, var ute i Boden i lördags och filmade snowboard med Robin, här har ni en bild från det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0