Jaaaa jaa

GTA 5 ute imorgon, har haft det förhandsbokat i flera månader nu. Taggad! Hoppas fanimig att jag får det hem imorgon då som vanligtvis då jag har förhandsbokat spel. Varit lite less idag över att vissa folk redan har fått hem spelet idag, även fast officiella releasedatumet är imorgon! Tycker inte sånt borde hända, orättvist för vissa och releasedatum borde ändå hållas. Men men, vissa affärer gör som dom själv vill verkar det som.

Och vad har jag för mig? Ja du, glor på andra dokumentärfilmen i en serie av 3 filmer, Paradise Lost, om ett mord av 3 pojkar i USA i början av 90-talet.

Vettefan vad jag ska göra sen, kanske se nya Breaking Bad och sen försöka ta mig ut och skejta lite. Vettefan, motivationen är ganska låg angående att dra ut och skejta själv. Vill ha med sällskap, någon som hade kunnat hjälpa till med att filma mig hade varit perfekt. Jag vill leverera något skejtande inför "Volume 4"-filmen och visa hur jag har utvecklats som skejtare på senaste tiden.

Aja, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0