Shine On

Inte skrivit här på sistone, så delar av mig lite shit nu.

Varit på Miroi idag, har börjat en lokalvårdsutbildning där nu i veckan. Allt går bra hittills, vi har typ inte gjort något alls där därför går allt bra :D Sen efter det drog jag på Exotic och käkade med Kattis, Robert och Billy. Helt nice var det. Sen gled vi runt på stan en sväng, helt trévligt var det. Uppskattar alltid då jag får umgås med pers, speciellt Kattis!

Och nu sitter jag här vid datorn, känns lite tomt att bara sitta här då man har varit och haft trevligt och faktiskt umgåtts med folk. Så jag ska nu eventuellt försöka ta mig ut på en promenad. Bara kasst att solen just gick ner, jävla skit. Känner dock som att mitt mående kommer gå ner till botten ifall jag sitter här resten av dagen ensam. Så ja, vi hörs när vi hörs. Har velat skriva här på sistone, men har aldrig något vettigt att skriva förutom gnällande då och då. Haha, sorry. Jaja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0