Folk är så jävla close-minded

Varför ska jag behöva förklara vad jag känner om musik och dess texters betydelse? Jag är hemkommen från en efterfest var jag spelade Hurulas musik och fick denna musik kallad som "skära handleden-musik". Varför ska musik som handlar om helt vanliga mänskliga känslor bli kallad som ""skära handleden-musik"? När hände det att när man slutar spela macho och är en helt vanlig männsika och uttrycker sina känslor att man ska bli sedd som en lägre person?

Jag ogillar folk som ska se livet som en jävla solstråle hela tiden, folk som ser livet på detta vis är i förnekelse. Tar du emot nu? Fuck you då, fittjävel! Dra ifrån min blogg, jävla idiot. Jag är en person som faktiskt känner något och är inte en jävla robot som dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0