Ont, men braaaaaa

Ont som fan i hela kroppen men fettvärd dag. Har lagt ett grymt trick på film och sen så har jag lärt mig ett helt nytt trick som jag inte har kunnat förr på skateboard. Blir mest troligt att dra till Svartöstaden och skejta imorgon igen, försöka hålla igång, döda min kropp completely! :D

Lite screenshots från idag här nedan, klippen kommer att synas så klart i Slot Machine Productions: Volume 3 som jag släpper till vintern.´


Visar upp brädan... vettefan varför.

Less som fan när jag försöker lägga ett trick så jag lägger mig ner och försöker samla tankarna.

Fistbumpar över faktumet att jag lade tricket, vet att jag ser helt dum ut, men whatever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0