Jag babblar

Inte babblat här på ett bra tag, så ska väl babbla lite för er få som följer denna blögg.

Okej, vad har pågått för mig på sistone? Hmmmm. Jobbat för ISS som städare på Luleå Science Park i fem veckor nu, jag är semestervikarie åt min mor som har varit på semester. Nästa vecka är min sista vecka där eftersom morsan har sin sista semestervecka nästa vecka, vettefan vad jag ska göra efter det när det gäller arbetesmässigt. But oh well!

 
Hmmmm, vi hade årets Slip N Slide-session förra månaden (exakt en månad sen, 9:e juli). Kanske var den roligaste Slip N Slide jag har varit på hittills. Jag hoppade som fan fleeeeeera gånger, alla andra tog ett par åk och sen lade ner. Jag ville bara köra på som fan hela tiden. Vi fick inte så många speciella videoklipp från det, men jag tyckte det var sjukt kul ändå.

 
Jaaaaa, sen förra helgen var jag förbi hos Nicke och firade hans födelsedag. Drack ganska redigt mycket, men det var ändå värt det hur äcklig bakfyllan än var. Träffade sjukt härliga folk osv. Förvånad att jag träffade 2 personer som var inne i black metal, känt mig väldigt ensam om det. Sen försvann vi in på Heroes, det var härligt umgänge vi hade så det var okej hur kasst Heroes än är. Hahaha. Satt och babblade med en härlig dam mesta tiden så tiden flög någorlunda, haha.

Igår var jag ute på kvällen i vischan med Ando och eldade med en sprayburk i en mörk jävla tunnel och han blev nojig som fan varenda gång jag tände till :D Jag själv ville ha mer eld, men det gick inte. Jag antar att jag är lite tokig, haha. Men det var mest för ett filmklipp, kanske också lite för mitt egna nöje (pyromanen i mig skrek till av glädje). Sen tog vi några foton ute på ett dimmigt fält också, coola resultat fick vi även fast man var tvungen att stå stilla i 5 sekunder då jag fotade med slutartiden på 5 sekunder.


Skön sak inför nästa vecka: lön på fredag och sen Musikens Makt på fredag och lördag. Blir garanterat att kika på Nicole Sabouné (som jag älskar såååååååå mycket, en av mina absoluta favoriter någonsin), Say Lou Lou (såg ju dom på Trästock i år och vill absolut se dom igen nu efter jag är mer inne i deras musik), Jasmine Kara (över hur funky och soul-inspirerad hon är, kan bli en härlig spelning) och Cleo. Och med lönen inne så ska jag köpa en ny mobil, taggad för det. Min mobil har krånglat så mycket detta år så kommer vara så skönt med en ny.

Men okej, jag är väldigt rastlös så därför dumpade jag ut detta inlägg åt er. Ha det bra, dudes and dudettes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0