Listjävel

Senast


Du var full:
Har aldrig varit rejält full men bara lite småfull, då skulle jag säga förra helgen hos Robin när vi lirade Guitar Hero 4
Du rökte: 30:e November, har lagt av
Du snusade: Snusar just nu, all day you know!
Du färgade håret: Ok... aldrig
Du grät: Oh shit, det kan jag inte seriöst komma ihåg, håller inne mina feelings
Du tränade: Några dagar sen, kommer inte ihåg exakt
Du solade solarium: Det har jag aldrig gjort, bryr mig inte om sånt shit
Du köpte nya kläder: Hmmm... det var ett tag sen, måste ha varit då jag köpte COB-longsleeven, men jag kommer inte ihåg när det var
Du åkte buss: Typ en halvtimma sen
Du åkte taxi: Aldrig gjort
Du åkte tåg: Aldrig gjort
Du smsade någon: Måste ha varit vid lunch-tiden idag
Du ringde någon: 13:53 idag till Roberto
Du camade med någon: Ok... det måste ha varit typ 2004/2005 eller nåt, så onödigt

HAR DU NÅNSIN

Hoppat studsmatta: Jo
Tagit kort på dig själv: Ja
Skolkat mer än 3 skoldagar i rad: Jo
Sovit mer än 10 stycken i ett tält: Nej
Badat mitt i natten: Nej
Spytt för att du var för full: Nej
Trillat när du åkt skidor: Ja
Gråtit till en bok: Nope
Fått IG: Joh
Har du fastnat med tungan på en lyktstolpe när det vart kallt: Säkert när jag var liten

FAVORIT

Mat: Köttfärs och makaron-röra
Färg: Svart typ, gillar mest neutrala färger
Lukt: I don´t know
Årstid: Sommar antagligen
Glass: I don´t know
Alkoholdryck: Bärs och Hot N´ Sweet
Cigarett: När jag rökte så drog jag i princip bara John Silver, quality shit!
Snus: Kronan Portion, har svårt att byta när jag väl är inne i nåt
Film: Pulp Fiction, Crank, Gudfadern 1
Plats/ställe: Mitt rum, sängen och Xbox:et, oslagbart!

JUST NU


Humör: Trött och utmattad, har skejtat hela dagen
Klädsel: Jeans och COB-tröja
Frisyr: Same old shit, orört. Har fuckade typ... snurrgrejer i håret så jag behöver aldrig fixa det, jag bryr mig inte ändå om mitt utseende, dirty motherfucker :D
Sysselsättning: Ser på skejt-filmer och dricker Monster Energy
Plats: Datastol´N
Väder: Crap


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0