Jooooooh...

Dagens låt:
Petter - Min Click (Feat. Kihlen)

Jo, har chillat idag med Glejt och Sid och lirat lite Rock Band, det var helt chiiiiill...
Vi måste fan göra om det nån gång på fyllan och sjunga, fan vad det skulle låta :D

Sid, jag lovar att lyssna på "Ride the Ligthning", det är inte att jag inte har lyssnat på den, men jag har inte lyssnat på den som jag lyssnar typ på "Master Of Puppets, know what I mean?

Jaja, nu ska jag chilla med en Pepsi och en skål chips och kolla på nån film

Herrå, yaaaaooo!

Kommentarer
Postat av: sara

lätt att vi ska lira rockband i fyllan nån gång! och ja, dags att du börjar lyssna lite på ride the lightning nu ;)

2008-12-02 @ 09:03:07
URL: http://kirkhammett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0