Hmmm...

Inget att göra... ska väl sitta kvällen ut och snusa och ta igen det jag har missat i Greek och Gossip Girl. Att dra till Patte är ju alltid ett option, men dom sitter bara och lirar typ Disagea eller vad det heter och jag diggar inte precis den typen av spel.

Man kanske skulle ha hängt med då Robert frågade om jag skulle med och skejta, men det är inte så kul att bara dra till parkerings-hus och skejta p.g.a detta skitväder. Men då skulle jag ha haft nåt att göra.

Ett tips för folk som gillar stå-upp komedi, se Denis Leary´s show "Lock N' Load", Denis är så förbannat skön!

Dagens låt: Fat Joe - So Much More (http://www.youtube.com/watch?v=TBfYQ47bqQg), så förbannat skönt beat i den osv.

Förhoppningsvis så är det bättre väder i helg så man kan dra ut och härja imorgon och dra till Boden och skejta på söndag. 

Men vi hörs!

//Grank

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0