Nüårsäftön

Mmmm. Nyårsafton idag, eller heter det nyårsafton? Äh, vad fan. Iallafall, alkoholdrickande hos Robert ikväll. Hoppas att dom andra har fixat att det kommer nå schysst folk dit, especially från det motsatta könet. Jag försöker inte låta som: "Huhu, brudar där? Jag sätter alla". Nä, det gör jag inte. Roligt bara att ha annat folk där att det inte blir någon korvfest :D

Drickat ikväll blir Jim Beam Whisky och sen så har jag också Koff, min favoritöl!

Fan, hur länge är ICA öppet här på Hertsön idag? Eller är det ens speciella öppettider idag? Måste fixa lite grejer före man drar iväg mot Roberts casa.

Vet inte om det finns något mer att tillägga, så då trycker jag väl på "Spara & publicera" och går och listar ut ICA-mysteriet. Hej då, era... vad ni än är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0