Planer smidda

Om man skulle åka snowboard åtminstone en gång denna säsong. Jag var ute vid hertsökullar idag och kikade och funderar på att dra imorgon och bygga något hopp med en fin landning. Måste jobba på mina aerial skills och få in vanan och få mer kontroll på brädan. Dock inte roligt att vara där ute helt själv, men det är iallafall skönt att inga folk är där under dagarna så då kan jag vara värdelös och inte behöva skämmas inför andra.

På fredag blir det alkohol med folket. Hos Robert, som vanligtvis. The partyplace :D
Jag var igår med farsan förbi på systemet och inhandlade allt för fredagen:
3 st Crocodile Lager 5,2%
3 st Pripps Blå 5,0%
och en 0,35 liters flaska av Black Velvet.


Förhoppningsvis kommer det nå chill folk dit, orkar inte dra på krogen bara för att träffa nytt folk på fyllan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0