Lost Säsong 1


Vet att jag säkert är den sista av ALLA som har börjat se serien, men jag blev klar igår med att se första säsongen av Lost. Den var lite ointressant för mig där i början, men den blev mer och mer intressant och efter ungefär halva säsongen så var jag helt fast. Tror jag ska kicka igång säsong 2 just NU! :D

Jag hade tre personer som tipsade om Lost för mig: Degen, Kattis och Emmelie. Degen hade hållit på ett braaa tag med att försöka få mig att börja se serien. Emmelie tipsade snabbt serien när vi snackade om serier någon gång ute på en promenad. Kattis har nämnt serien ett par gånger, men sen när hon nämnde att hon började se om serien från början så kom det i tanken om att ge serien en chans. Tänkte väl att ifall hon gillar serien så mycket att hon ser om den hela vägen från början så måste den ha något värde ändå! Och jag är glad att jag valde att ge serien en chans, den är nice :)

Kommentarer
Postat av: angelicato

den är bra i början men sen spårar den jävel och blir värdelös, händer massa saker men man får aldrig nå förklaringar. bajs

2013-01-25 @ 15:01:44
URL: http://angelicato.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0