Purple girl

Jag skulle vilja få upp kontakten med dig igen.

Vi båda hade samma skumma humor, vi kunde snacka förevigt om våra saker medans andra hade sett det som dumt och korkat.
Jag ber om förlåtelse för att jag tog bort dig på Facebook, jag hade en dålig dag och att vi hade tappat kontakten var en dålig påminnelse och därför tog jag bort dig. Men du är fortfarande inte ute ur mitt minne.
Vi är båda vågar så vi kraschade lite grann ihop, vi är båda känsliga (sägs iallafall om våra stjärntecken).
Jag knuffade iväg dig en gång när jag var i en hård period, i dagens tänkande så ångrar jag detta för det kanske hade varit mer givande än vad jag valde över den chansen. Jag ber otroligt mycket om ursäkt över det.
Eller okej, jag knuffade iväg dig ett flertal gånger. Mina osäkerheter kanske sade att jag aldrig hade någon plats i världen att tillbringa tid och rum med en tjej som dig. Jag vet att osäkerhet inte är det minsta attraktivt, men jag är som jag är. Men jag ber fortfarande ursäkt om att mina osäkerheter kom i vägen av något som kanske hade motbevisat mina osäkerheter.
Vi var båda inne i samma musik och denna musik var så unik och jag trodde aldrig att någon tjej i din kaliber skulle någonsin kunna vara inne i samma sorts musik som denna isolerade och blyga pojk.
Och jag trodde aldrig att en tjej i din kaliber någonsin skulle vara i kontakt med mig och vara intresserad av vad jag tycker och känner.
Jag följde dig ett tag via RSS-flöden före vi kom i kontakt och jag var mycket förvånad över att det var du som ville få upp denna kontakt. Kanske det bara är jag som såg allt fel.
Att få träffa dig för första gången på min födelsedag förra året, få dina pussar på min kind och hålla min arm runtom dig den korta stunden var en otroligt fin present.

Det finns så många saker som jag önskar att jag hade gjort annorlunda, men jag kan inte göra dessa saker ogjorda. Jag hoppas att du fortfarande följer mig här och ser detta för jag vill verkligen att du får se detta. För du är verkligen inte någon i min förflutna som blir bortglömd av mig, du kommer alltid vara i mitt minne.

Och här är några låtar bara för att du ska verkligen veta att det är DIG jag skriver här om.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0