Såna dära grejor som påverkar

Någonsin haft såna dära låtar som verkligen påverkat dig känslomässigt negativt men du kan fortfarande inte sluta lyssna på dom? Jag är en person som kan fastna i en låt skitlänge för att jag gillar soundet eller vad som helst, men efter en stund märker jag av att jag är helt nedstämd efter att ha lyssnat på denna musik nog länge.

Nu för tillfället och ett par veckor tillbaka så är det denna låt som är så för mig. Jag kan inte sluta lyssna på den! Men jag försöker nuförtiden att se till att inte lyssna på den på repeat hela tiden som jag gjorde kvällen då jag hittade den. Eller ja, nog för att en stor del av Crystal Castles' musik påverkar mig så. Men jag kan inte sluta lyssna på dom för dom har ett så coolt sound. Taskigt att dom upplöstes tidigare denna månad.


Här är ett exempel på en låt som var så för mig förr, men jag antar att den nedsättande effekten har gått iväg för mig nu. Nu kan jag njuta helt och hållet av den och uppskatta dess "creepy" känsla.

Oh well, kanske bara jag som skiter i att något får mig att gå in i ett negativt mående och bara fortsätter. Musik och allmänt konst har en väldigt stark inflytande och påverkan på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0