12 saker ni kanske inte visste om mig

1. Som bäbis blev jag riven i ansiktet av min morbrors dobermann-valp som lekte runt med mig, jag har fortfarande ärret i ansiktet.
2. Jag och mina vänner var otroligt mycket emot rökande/snusande/alkohol från lågstadiet till början av högstadiet, vi såg ner på folk som höll på med sådant. Sen började vi alla experimentera och i slutet av högstadiet så blev alla rökare eller snusare.
3. Enda personen jag någonsin har haft slagsmål med är min vän Glate.
4. Jag har aldrig kört snöskoter.
5. Jag tycker det är otroligt skönt att topsa öronen, speciellt när topspinnen blir helt gul av vax.
6. Jag tycker det är förbaskat skönt att ligga på rygg på golvet, speciellt här hemma på vårat köksgolv. Jag kan ibland bara mitt i allt lägga mig ner och chilla på golvet.
7. Jag är helt besatt av statistik i nummer, till exempel: du har lyssnat på denna artist så här många gånger, du har spelat detta spel så här många timmar, du har så här många spel osv.
8. Jag har inte vågat fullfölja en karriär inom filmskapande för jag är rädd att jag ska börja se det som ett jobb och inte som nöje något mer. Plus så är filmskapande så uppdelat här i Sverige, alla har sina egna roller. Jag gillar att ta hand om allt för att allt ska möta min vision.
9. Jag älskar att promenera på kvällarna för jag gillar att ha gatorna för mig själv då väldigt få folk är ute på kvällarna. Plus så får jag en kick ibland av att folk tror att jag är ute efter dom då jag går långsamt och lite creepy bakom dom.
10. Jag är oskuld, har kysst en enda tjej och har aldrig haft ett förhållande. Inte för att jag är emot förhållande, jag är bara oerhört blyg och har svårt att hitta någon som jag tror skulle kunna acceptera alla sidor av mig. Plus så finner jag inget vettigt i sex utan kärlek, kanske därför jag också är oskuld.
11. Jag tänker ett flertal steg framåt hela tiden och det kan ibland få mig att inte alls vilja göra någon sak som jag möjligtvis hade gjort ifall jag inte hade tänkt alla steg framåt.
12. Jag tänker ut detaljrika scenarion i min skalle som kan få mig att bli avskrämd från vissa saker eller få mig bli rent ut ledsen och deppig.

Hoppas ni fann något nöje i att läsa detta och att ni kanske känner som att ni känner mig lite bättre nu. Jag ska försöka anteckna då jag kommer på mera saker, så jag kan dela med av mig igen någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0