Helgens filmer

Tänkte lista upp filmerna som jag såg denna helg.

  

The Town: Den funkar för alla sorters människor. Den var dock lite lätt att genomskåda, men annars så var den bra. Roligt att se Blake Lively gå från glammig New york-bo i Gossip Girl till nertjackad brud i denna film :D

I Love You Phillip Morris: Jim Carrey och Ewan McGregor som homosexuella, dom spelade det väldigt bra. Jag trodde dock att filmen skulle handla mer om Jim Carrey's karaktärs "kamp" med att erkänna att han är homosexuell. Drama-komedi skulle jag kalla den.

Taxi Driver: Tog äntligen och greppade mig i skinnet och såg Taxi Driver. Fan vad jag diggade den, Robert De Niro som taxiförare med inget märkvärdigt i sitt liv. Martin Scorsese har alltid varit en mästare på att göra filmer. Vet inte om filmen klassas som klassiker eller som kult-film. Hur som helst, den ligger högt uppe på min lista iallafall :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0