Get some


Struntade i cyklandet och drog ut på en snabb skateboard-tur. Sen när jag kom hem och skulle lämna brädan i garaget så kom jag att tänka på att farsan hade lite tränings-grejer i garaget, en viktstång och ett bra mängd av vikter. Så jag tänkte att jag skulle testa på lite, så då köttade jag i ca. 40 minuter. Fick mig en bra workout, blir väl mer i veckan. Det slår iallafall känslan av att inte göra något och vara nere. Inte så värt att först jobba och sen komma hem och bara vara deppig och nere.

Nu blir det att käka lite kesella och se en serie som min vän Degen har tipsat om: Suits. Får väl se ifall han fortfarande har kvar sin tidigare bra smak för serier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0