Sandman

Ja hej, back again on the bloggfan. Ja, kom nyss in efter att ha chillat med Glejt en snabbis. Före det satt vi och lirade Rock Band, som jag köpte igår av Patte, ja, men vi drog fram ett fusk och lirade "Enter Sandman" (Hell yeah!), Deep Purples "Highway Star" (Fuck yeah!) och sen South Park Timmys "Timmy and the Lords Of The Underworld (Fuck yeah, right on!) Fan vad nice det var!



Senare idag kommer typ John, Kein, Nicke och förmodligen Glejt igen så ska vi lira Rock Band hela bunten. Senare ska jag typ chilla och njuta av mina chips och dippfan och glo på nån film.

Igår så var jag ute med Robert, Billy, Robin och Erik. Först var vi på Örnäset och skulle fota och filma i dirten, men då pajade Roberts halogenlampa så drog vi istället till stan och skejtade vid Kulturens Hus.



Ja, sen drog vi in i KHs parkeringshus, fan vad chill det var där!
Vart addicted till downhill där inne som fan, fan vad chill det var att bara glida ner för backen.


Aja, ska dra och duscha nu och sen steka lite hamburgare, men vi hörs fan!



Kommentarer
Postat av: Camilla

Fan, lirade ju Rock Band igår. Men har bara testat gitarr hittills ;P Tror det blir att spela ikväll för min del oxå! :)

2008-10-04 @ 15:48:38
URL: http://malaon.bloggagratis.se
Postat av: Camilla

Åhå, det var fan inte illa :)

2008-10-04 @ 23:35:00
URL: http://malaon.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0