Live Your Life

Ja, sitter just nu och glor runt på http://www.skate.nu/ och ja, lyssnar på T.I. - Live Your Life (Feat. Rihanna). Får en sån jävla skön känsla av låten, att bara släppa all skit och ta in allt bra, I dunno LOL. Vettefan vad jag babblar om :D

På DC håller jag på med att tanka några Misfits-musikvideor och sen några svenska skatefilmer, inte så ofta man ser bra skatefilmer från Sverige. Enda sevärda skatefilmerna jag har sett är Killing Time och Decay (som är fruktansvärt bra!).

Ska idag väl kicka lite bräda och Glejt sa att han kunde hänga med på ICA nån gång, så det blir väl att köpa nå karra och se nån movie ikväll eller nåt.

18 dagar tills jag fyller 18 :D

All Hail Strandgänget! (Glejt och Ando fattar det)

//Grank


Kommentarer
Postat av: sara

haha klart jag ville förgylla din morgon med ett skratt ;)

2008-10-03 @ 10:37:14
URL: http://kirkhammett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0