Luleåkalaset 2009, kortfattat

Torsdag: Sitter med gänget och dricker lite - Robert skjuter en vattenballong upp i luften och fångar den i sina byxor - Vi drar in mot stan - Drag som fan på Skaburbian - "Get your shit together, little girl!" - Jag och Billy drar - Jag och Billy chillar på någon gård - Jag och Billy drar hem.

Fredag: Dricker longdrinks med grabbarna vid Östra Skolan - Möter upp Glejt, Erik, Degen 1 och Degen 2 vid Norrbottens Teatern - Drar in på området - Drar ner till tivolit - Mår skit medans D åker "Batman" - Drar på toa - Spyr - Mår ännu mer skit - Drar på Statoil och köper en festis - Går hem till Hertsön.

Lördag: D spyr inne på Willys - Sitter och dricker bärs med D i nån bakgata - Drag som fan på Raubtier - "Det finns bara krig! Och livet är kamp!" - D måste pissa - Vi drar tillbaka till bakgatan och dricker resten av bärsen - Möter upp några brudar - Drar in på området - Möter en full Korv-John - Chill i öltältet i Norra Hamn - D klänger på någon brud på dansgolvet - Alla i öltälet sjunger med till "Sommartider" - Dricker god bärs och cider i öltältet - Iväg mot tivolit - Ds solbrillor flyger av då han åker någon tivoli-grej - Fett trött och less, så jag drar hem, men med hoj den dagen.

The End

Kommentarer
Postat av: Louise

Raubtier var typ de konstigaste bandet ju :p. Skulle fota lite i norra hamn och så lyckades jag pricka in det där bandet. Sprang fort tillbaka till södra hamn ;)

2009-08-18 @ 15:07:46
URL: http://tangoberra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0