Snorungar

Usch, kom nyss hem. Jag hade en sån jävla otur idag.

Då jag drog iväg mot stan imorse med bussen startade det först med mig och 2 andra på bussen, sen kom det typ 60 st små snorungar och dom var seriöst som apor på ecstasy. Skriker och hoppar runt i sätet, dom kan inte bara hålla käften och sitta stilla.



Sen när jag skulle åka hem med bussen, då kom dom igen! ARRRRRRGGGGGGHHHHHH! Sen när jag skulle av bussen så fick jag nästan skrika att jag skulle av. Fan vilket helvete det måste vara att vara deras lärare, god damn!


FUCK YOU, KIDS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

precis! vet du ifall orm eller m.sund gar öppnat ?

2009-12-16 @ 16:09:43
URL: http://fruktbajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0