Listjävel

Hur svarar du i telefonen: "Hallå", beror alltid på vem som ringer, ibland mumlar jag bara till :D
Tycker du om gul-bil-leken: Har inte varit med om det på länge
Hur mycket pengar har du just nu: Jag vet inte, mellan 1500-2000, 600 kommer jag att bränna på Xbox Live imorgon
Hur mycket är klockan: 20:44
Hur många kontakter har du på msn: 41
Var spenderar du en regnig dag bäst: Hemma, framför datorn eller xboxet

VEM:


vem är ditt 10:e sms ifrån och vad står där? Ingen aning, sparar inte SMS:en
Ringde dig senast? Det kommer jag inte ihåg
Vem vill du kasta en sten i huvudet på? Kommer inte på nån
Saknar du mest just nu? Just nu, ingen
Vem/vilka ska du träffa imorgon? En den av klassen
Vem sov du med senast? Ingen aning, så långt jag kommer ihåg så har jag inte sovit med någon
Vem fick du senast sms av? Glate

JA- OCH NEJ-FRÅGOR

cyklat utan händerna:
Ja
Gråtit en hel natt: Nope
Druckit så du spytt: Jo, LK :D
Åkt vattenskidor: Nä, men skulle gärna testa ifall nån skulle filma :D
Åkt rullstol: Jooooo
Gjort en bakåtkullerbytta: Joh
Köpt lösgodis för över 50 kr: Japp
Haft träningsvärk: Jo
Önskat att du var det andra könet: Nope, varför skulle jag?
Sett din kompis i rosa kanindräkt: Nä, men det hade varit awesome
Gjort något du ångrat: Jo
Fått ditt hjärta krossat: Nope, varit singel hela livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0