atsiL

Person som följt mig genom livet: Well... Patte har jag känt längst, så Patte I guess.
Intresse som följt mig genom livet: Extremsporter, men jag har aldrig haft viljestyrkan att försöka bli bra på någon :D
Nyfunnet intresse: Snowboard.
Nämn ett föremål du inte kan vara utan: Datorn.
Är du politiskt aktiv? Nej nej nej.
Vilken är din sämsta egenskap? Att jag inte har något mycket viljestyrka för grejer.
Bästa då? Lojal till vänner, kanske...
Nämn en sanning: Jag hatar skolan. Jag borde ha gått Filmskolan istället, är så less på foto.
Nämn en lögn: Jag är en ladies man.
Beroende: Mina vänner, filmande och skateboarding.
Hatkärlek: Ingen aning.
Morgonhumör: Ifall jag blir väckt av någon blir jag på dåligt humör i ca. 3 timmar. Annars så blir jag pigg väldigt snabbt och helt glad.
Vad gör du när du blir ledsen? Vet inte, isolerar mig framför datorn eller Xboxet.
Vad är skönhet? Skönhet? I don´t know...
Vad är lycka? När man gör något man har velat göra länge. Och när man får money :D
När var du senast riktigt full? Nyår, definitivt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0