Skrämmer mig

Jag hatar tillfället när en bra dröm övergår till verklighet, när man märker att det man just såg och upplevde inte var äkta. Den glädjen man just hade över att få vara tillsammans med den man vill, vara där man vill och göra det man aldrig skulle våga i verkligheten, är nu över.

På sistone har jag alltid drömt om en och samma person. En person vars mina känslor till jag har försökt förtränga, eftersom att ha starka känslor för någon på sätt och vis skrämmer mig, jag vill inte kunna bli sårad. Eftersom jag är så pass blyg så känner jag som att jag inte kommer att kunna gå efter denna person som jag vill. När man har varit blyg hela sitt liv och mest umgåtts med sina närmaste vänner så är det svårt att bryta sig ur blygheten. Jag vet inte hur jag ska ta mig till, kanske inte gillar reaktionen/svaret ifall jag lägger fram mina känslor för denna person.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0