Min demon

Han har funnits med mig så länge jag kan minnas, han kontrollerar mig och bara förstör för mig. Jag har slagits med honom men han har vanligtvis överhanden och krossar mig på direkten. När jag lämnas för mig själv och inte hör någon så pratar han med mig väldigt klart. Jag försöker intala att allt han säger mig är fel, men sedan bryter han sig in och får hans ord att låta rätt.

Jag försöker inte göra bortförklaringar, jag står för allt jag gör. Men det är fortfarande hårt för mig att acceptera vad jag har gjort, speciellt mot en sådan person som dig som jag verkligen gillar. Jag uppskattar våran vänskap så otroligt. Det sista jag vill göra är att göra någon besviken och möjligtvis ilsken.

Jag hoppas att du kommer kunna förlåta mig en dag för vad jag gjorde, för att jag kommer aldrig kunna det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0