Lördag

"Idag" så var jag med familjen i Finland under dagen för att handla massa saker inför julen. Mat, godis och massa andra grejor. Vi har en tradition i våran familj att allt på julbordet ska vara finsk, haha. Så i och med denna shopping-trippen så innebar det att jag blev väckt 8 på morgonen för att dra iväg och köra bil. Det var ett helvete av snörök och bara terrifying shit! Hemmaresan var iallafall mycket lättare och chill. Så det gick bra.

Sen när jag kom hem blev jag kontaktad av Robin om att dra ut och filma snowboarding med honom. Så vi drog ut och filmade, hans vän Tobbe joinade oss också. Först var vi vid någon skola vid Bergnäset men vi sket i att åka där för det var alltför mycket snö och sånt, så vi pallade inte att fixa det stället. Så vi drog istället till Bergnäsbron och railade där och filmade det. Väldigt nöjd och glad över dagens material, första gången jag filmade snowboarding på seriös nivå. Och när man filmar så bra åkare så blir det bara kul att få äran att filma åkarna.

Här är iallafall två stycken screenshots från dagens material:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0