Roll Away Your Stone

Blir tydligen att idag dra ut på Storheden och typ stan med våran grabb Degen som nu är back for good från Irland! Det blir säkert helt trevligt, han hade tjatat på att han saknade ALLT som har med Luleå att göra, bland annat skrikit ut "Grank, fan vad jag vill till ÖoB!" Hahaha :D

Men ja, det är vid 11-tiden det blir av. Sitter just nu och piggnar upp till Mumford & Sons och käkar havegrynsgröt, chill chill.

Jag sov smått skumt inatt. Först kämpade som fan i 2 timmar att somna. Somnade. Drömde om attt jag låg på en soffa och myste med en tjej jag gillar, gamla stunder och "what if"-tänkande startade upp ett fint scenario som jag hade velat ha. Men det förflutna är det förflutna, sadly enough... :(
Sen vaknade jag ur det, vettefan vad klockan var. Vred runt ett tag i sängen. Somnade om igen. Sen drömde om att jag gjorde en konstig idrottsbana som ifall man gjorde fel på kan sluta med att man knäckte sina ben eller värre. Helt skum dröm. Men men, knappt någonsin någon dröm som "makes sense"...


Roll away your stone, I’ll roll away mine
Together we can see what we will  find
Don’t leave me alone at this time,
For I'm afraid of what I will  discover inside

Cause you told me that I would find a hole,
Within the  fragile substance of my soul
And I have filled this void with things  unreal,
And all the while my character it steals

Darkness is a harsh  term don’t you think?
And yet it dominates the things I see

It seems  that all my bridges have been burned,
But you say that’s exactly how this  grace thing works
It’s not the long walk home that will change this  heart,
But the welcome I receive with the restart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0