Det är galet

Det är galet hur mycket en person kan påverka en även fast man aldrig har träffats.

På sistone har vi haft en kraftig tystnad mellan oss och jag vet dina personliga skäl för det. Men jag saknar våra snack så mycket, hade alltid så roliga och härliga konversationer med dig. Du var på samma nivå som mig på många olika sätt, kan inte hitta på något exempel just nu.

Jag vet att jag har tackat nej många gånger till att komma och möta dig på krogen osv. Det gör ont att tacka nej, men jag känner att träffas för första gången funkar bäst på en nykter nivå och på ett mindre hektiskt ställe än krogen.

Men ja, jag bryr mig otroligt mycket om dig och uppskattar dig. Och jag vill att detta kan utvecklas till något mer än bara chattvänner. Du är så skön via chatt så tror att du är lika härlig IRL, hehe :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0