Steelen levererar

Hade en session i Steel Park med Robin igår kväll. Vi hade det väldigt chill, Robin skejtade som en mästare även fast han bara glider runt för skojs skull och jag lade ett nytt trick som jag aldrig hade lagt förr eller försökt. En wallride till slappy 50-50.

Sen tänkte jag låta Robin filma åt mig så jag skulle få mitt trick på film. Så jag värmde upp för det ett tag sen råkade jag vrika min högra fot sjukt hårt. Blev liggande ett tag på marken sen satt på blocken och chillade. Efter ett tag fick Robin för sig att vi skulle fota denna sekvens här ovanför .Tror att han såg att jag var lite otaggad då jag skadade mig så tror att han ville att jag skulle ha något att göra även fast jag var skadad. Sen filmade vi även ett par klipp när vi ändå var igång.

Idag så ligger smärtan fortfarande i. Kan gå runt ifall jag går sakta, så skejtande är totalt ur bilden för mig just nu. Foten skulle säkert ge vika som fan om jag skulle pusha på en bräda. Lite tråkigt, men men! Så får bara hålla mig sysselsatt med andra aktiviteter än skejtande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0