Dreaming

Kommer ihåg en liten del av en dröm jag drömde inatt och det hela var så gulligt och sött för mig.

Det började med att jag hoppade in i en bil som en tjej körde, jag var ute någonstans i vischan för jag kommer ihåg att jag såg skog och grusvägar. Men jag hoppade som sagt in i bilen, det var någon tjej som liknade lite en tjej jag följer på Instagram, men det var ändå inte hon. Men hon var väldigt vacker for sure. Jag kände henne inte alls, men efter att ha varit i bilen i typ 5 sekunder så fick jag en känsla i skallen att vi var ihop. Jag böjde mig mot henne och lade mitt huvud på hennes ben och sen böjde jag mig upp lite och kysste henne typ upp och ner, jag var nere med ansiktet uppåt och hon böjde huvudet ner mot mig. Vi satt där i bilen stillastående ett tag och kysste varandra före hon började gasa iväg. Sen låg jag där med huvudet på hennes ben och kollade upp på henne medans hon körde, hon kollade ner då och då på mig och gav mig en kärleksfull blick.

Sen stannade vi och parkerade bilen vid något som liknade en lada, vi skulle tydligen på middag hos hennes familj. Och där slutade drömmen, tråkigt för jag hade velat se vad mer hade hänt och vad vi hade gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0